הדמיית שיער – שאלות נפוצות
מיקרופיגמנטציה לשיער

מה ההבדל בין מיקרופיגמנטציה לטיפול הדמיית שיער?

שאלה מעולה! רבים מתבלבלים וחושבים שמדובר בשני טיפולים שונים אבל מדובר באותו הטיפול בדיוק, הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. מדובר בטיפול באמצעות פיגמנטים טבעיים על הקרקפת במקומות בהם השיער הופך דליל או ללא שיער כלל. טיפול בעל אפקטיביות גבוהה המבוצע באמצעות מחטים עדינות בדומה לקעקועים רגילים על הגוף אך עם שינויים מאוד בולטים.
בסיום תהליך הדמיית שיער אתם אמורים לקבל מראה שיער טבעי ומלא באזורי ההתקרחות ונסיגת השיער שיחזיקו לאורך זמן רב.

כמה זמן אורך תהליך הדמיית שיער? כמה מפגשים?

תהליך הדמיית שיער אורך בממוצע 3 מפגשים. מתחילים עם פגישת ייעוץ, בה מוסבר ללקוח על התהליך בפירוט מלא, כולל הסבר על הטיפול וההחלמה כמובן. בנוסף למידע החשוב זהו הזמן עבור הלקוח לספר למטפל מה הוא מצפה לקבל מהתהליך, להראות לו את המצב הקיים ולאיזה מראה הוא רוצה להגיע. לאחר פגישת הייעוץ התהליך יוצא לדרך ומתחילים בטיפול. 

בדרך כלל מדובר ב3 מפגשים אך הזמן משתנה בין מטופל למטופל בהתאם למצב השיער, התוצאה הרצוייה ותגובת הגוף לטיפול. 

האם הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה היא תהליך כואב?

כל מטופל מגיב אחרת לטיפול, אבל בכל זאת מדובר בהחדרת פיגמנטים לעור באמצעות מחט במקום רגיש – הקרקפת. על פני הקרקפת ישנם איזורים עדינים יותר ועדינים פחות, באיזורים העדינים יותר יש יותר עצבים ולכן שם המטופל עלול להרגיש כאב חזק יותר.

ככל שהתהליך מתקדם הכאב פוחת וכך גם ההחלמה בין טיפול לטיפול.

מהן תופעות לוואי שיכולות להופיע כתוצאה מטיפול הדמיית שיער?

ברוב המקרים יהיו תופעות לוואי קלות כמו: אדמומיות וגירוי בקרקפת, סביב כל נקודת חדירה של המחט יהיה גלד שייפול לאחר מספר ימים והנקודות יהיו בולטות וכהות בימיים הראשונים לאחר הטיפול. סך הכל אלו תופעות מינוריות שצפויות להופיע. כל אי נעימות אחרת או בעיה שעולה, חשוב לפנות מיד למכון המטפל.

מה ההבדל טיפול של מיקרופיגמנטציה בין גברים לנשים?

הטיפול בבסיסו הוא אותו הטיפול, החדרת פיגמנטים לאזור שבו יש הדלדלות שיער או התקרחות. ההבדל הוא במטרת הטיפול:

מיקרופיגמנטציה לנשים נועדה כדי לטשטש את אזורי הקרחת בקרקפת לעומת האזורים בהם יש שיער וכך ליצור מראה מלא יותר לעומת גברים, שהטיפול נועד ליצור מראה מלא באזורי קרחת ונסיגת שיער ממש כמו שיער קצוץ. 

הבדל נוסף הוא שגברים צריכים לגלח את ראשם לפני הטיפול אבל כמובן שנשים לא צריכות, המומחה יוצר את הפיגמנטים בין קבוצות השיער הקיימות.

האם יש חסרונות בטיפול הדמיית שיער?

כמו בכל טיפול, ישנם חסרונות גם בטיפול הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. השניים הכי מורגשים הם: 

– נקודות הפיגמנטים כאן כדי להישאר – בדומה לקעקוע, הן יישארו איתכם תמיד.

– ייתכן והנקודות ידהו עם הזמן ויהיה צורך בטיפולים כל תקופה לחידוש והבלטה של אזורי הטיפול.

– הדרך הטובה ביותר בקרב גברים להבליט את תוצאות הטיפול היא באמצעות תספורת קצוצה מאוד – קרחת.

למה זה כל כך יקר?

מי שרוצה להשיג מראה טבעי ומדוייק עבור מבנה הקרקפת שלו וצבע השיער – צריך לבחור במקום מוכר, עם מטפלים מובילים ומנוסים ולכן התשלום בהתאם. מכון הדמיית שיער טוב יהיה בעל תעודות, וותק, מוניטין וציוד אמין, טוב ויקר הכולל תחזוקה שוטפת וניקיון מוקפד. כל הסיבות האלו מעלות את המחיר של מיקרופיגמנטציה ובצדק.

חשוב מאוד לבדוק את המכון אליו אתם הולכים, לבדוק את הביקורות עליו, לא לחסוך בשאלות ולא להתפשר בשום אופן! 

הדמיית שיער עושים רק אצל מומחים!

האם כדאי לטוס לחו"ל לטיפול של מיקרופיגמנטציה?

טיפולי הדמיית שיער בחו"ל, בעיקר בטורקיה, יכולים להוזיל משמעותית את העלויות אך חשוב לשים לב, בדיוק כמו בארץ, לאיזה מכון הולכים, מי המטפלים, הוותק, הביקורות והיחס למטופל. ישנם מכונים המתמחים בטיפולי מיקרופיגמנטציה בטורקיה והם מצויינים ומתמחים במה שהם עושים אך חשוב לוודא זאת ולבחור בחירה מושכלת.

שיתוף:

כתבות
נוספות

On Key

Related Posts

מיקרופיגמנטציה

מיקרופיגמנטציה

מיקרופיגמנטציה – הפתרון האולטימטיבי לפני שנעמיק ונבין מהי בעצם מיקרופיגמנטציה ומה הטיפול הזה נותן, נבין למה מגיעים אליו.רבים מהגברים (גם נשים כמובן אך פחות) סובלים

מיקרופיגמנטציה לשיער

הדמיית שיער – שאלות נפוצות

מה ההבדל בין מיקרופיגמנטציה לטיפול הדמיית שיער? שאלה מעולה! רבים מתבלבלים וחושבים שמדובר בשני טיפולים שונים אבל מדובר באותו הטיפול בדיוק, הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה.

מיקרופיגמנטציה לשיער

טיפול הדמיית שיער

הדמיית שיער – מה חשוב לדעת? סובלים מנשירת שיער? בטח כבר יצא לכם לשמוע על הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. אז מה באמת חשוב שתדעו על

מילוי שיער – מה האפשרויות

למה מילוי שיער כל כך חשוב ומהן האפשרויות הקיימות היום בתחום? כמה חשוב ומשמעותי השיער שעל ראשנו! כל המראה שלנו משתנה בעקבות האורך, הצבע, העובי

השתלת זקן

השתלת זקן

השתלת זקן – מה זה בדיוק ולמי זה יכול להתאים? השתלת זקן – שמעתם על זה פעם? זהו טיפול אסתטי הצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות,