מילוי שיער – מה האפשרויות

למה מילוי שיער כל כך חשוב ומהן האפשרויות הקיימות היום בתחום?

כמה חשוב ומשמעותי השיער שעל ראשנו! כל המראה שלנו משתנה בעקבות האורך, הצבע, העובי והסגנון שאנחנו בוחרים לנו. אז בואו נחשוב לרגע כמה זה משפיע עלינו כשהשיער הופך דליל יותר או כאשר מופיעות קרחות באזורים מסוימים.

השיער שלנו גדל בהמשך ישיר לעור הקרקפת ולכן אופיו וקצב צמיחתו תלוי בגנטיקה מצד אחד ובגורמי הסביבה מצד שני. הסיבות לשינויים באופי השיער שלנו הן רבות: מצב נפשי, מצב גופני, תורשה, תנאי אקלים ועוד..
השינויים הללו משפיעים על גברים ונשים הסובלים מבעיות התדלדלות שיער וקרחות.
תופעות הגורמות לאתגרים משמעותיים בחיי היומיום, בטחון עצמי נמוך, לחץ נפשי ודכאון חלילה.
עכשיו נשאלת השאלה – כיצד אפשר לפתור את זה?

התשובה היא מילוי שיער והוא מציע מספר אפשרויות.

מהן האפשרויות הקיימות היום בשוק מילוי שיער?

מילוי שיער באמצעות ספריי

ספריי הוא פתרון פשוט וזול משמעותית מול האפשרויות האחרות הקיימות בשוק מילוי שיער. מדובר בפטנט המסייע לאנשים רבים ברחבי העולם למלא את הקרקפת בשיער ללא אמצעי חודרני או תהליך מורכב, ממושך וכואב. כל מה שנדרש הוא להתיז ספריי על האזורים הרצויים בקרקפת בהם השיער התדלדל או נשר ופשוט – לסרק. השפעת הספריי נעלמת לאחר חפיפה ויש צורך לחדש את השימוש לאחר החפיפה או לפני היציאה הבאה מהבית.

חשוב למצוא ספריי איכותי, ללא חומרים רעילים או כימיקלים המאושר על ידי משרד הבריאות ולא להתפשר על האיכות ותו התקן כדי לא לגרום חלילה לנזק.
במקרים מסויימים ספרי לשיער איכותי יכול גם לעצור נשירת שיער במקרה של תופעת האלופציה.

עלות:
לא יותר מכמה עשרות שקלים לבקבוק אחד.

תוספות/ שזירת שיער

תוספות שיער השזורות בשיער הטבעי ומקנות מראה עשיר ומלא יותר אך עדיין טבעי.
גם כאן מדובר בפתרון נוח ללא כאבים אך אין ספק שעלותו גבוהה יותר משיטת הספריי.
כאן מדובר בתוספות שיער הנשזרות בעזרת רשת קלילה המשתלבת עם יתר השיער בהתאמה לצבע ולאורך. נשמע כבד? כלל לא!

מילוי שיער באמצעות שזירה איכותית אינה מורגשת לאחר סיום התהליך, קלילה וטבעית והכי חשוב – מעבה את השיער ויוצרת מראה טבעי ומלא. התוספות הופכות להיות חלק טבעי וישיר כמו שאר השיער.

ישנן מבחר שיטות לתוספות ושזירת שיער, חשוב לפנות למתמחים בתחום ולא להתפשר על האיכות. כמובן שיש צורך בטיפולים תקופתיים כדי לשמר את המראה הטבעי ולחדש את השזירה כשהשיער אורך.

עלות:
מתחיל מכמה מאות שקלים ועולה לאלפים – תלוי באורך ובכמות המילוי בקרקפת.

מילוי שיער באמצעות מזותרפיה

אחד הטיפולים המתקדמים הקיימים בתחום מילוי שיער היום. הוא מתאים יותר למי שבעיית הדילול וההתקרחות מתחילה משורש השערה.

תהליך מילוי שיער בעזרת מזותרפיה כולל שימוש במחט עדינה המחדירה ויטמינים ומינרלים לזקיקי השיערה ומעניקה לה חיזוק משמעותי. בוסט הויטמינים והמינרלים עוזר בצמיחת שיער חדש ובכך מראה השיער משתפר והקרקפת מתמלאת שיער.

טיפולי מזותרפיה מותאמים אישית לכל אחד, כמות הטיפולים, אופן הטיפולים ותדירותם נקבעים לכל אחד לפי מצבו ומשתנים בין גברים ונשים.

עלות: מתחיל מ-1,000 ש"ח לטיפול אחד וממשיך לעד עשרות אלפי שקלים לסדרת טיפולים.

מילוי שיער

הלחמת שיער בלייזר

שיטת מילוי שיער מאוד נפוצה ומוכרת. כאן מדובר בתוספות שיער שמוצמדות לשיער הקיים באמצעות לייזר. החיבור שנוצר מדויק ומעניק מראה טבעי וישיר לשיער הקיים. המראה המתקבל מהלחמת שיער בלייזר הוא לרוב מראה צעיר ועשיר מאוד. חשוב ללכת לאיש מקצועי בעל ותק וניסיון רב כדי לא לגרום נזק למצב הקיים.
עלות: מתחיל מכמה מאות ועלולה לאלפים – משתנה בהתאם לצורך.

הדמיית שיער – קעקועים

הדמיית שיער היא שיטה מורכבת אך פופולרית מאוד בקרב גברים וגם אצל חלק מהנשים. שיטת הדמיית שיער כפתרון מילוי שיער מזכירה מאוד קעקוע. בעזרת מחט דקיקה מחדירים לקרקפת פיגמנט מינרלי היוצר מראה מלא יותר על גבי הקרקפת הנשאר כך למשך זמן רב. ישנם סיכונים מעטים הכרוכים בשיטה אבל כל עוד פונים למקום מוכר, מאושר בעל ניסיון רב, אין סיבה לסיבוכים.
חשוב להתייעץ עם מומחה לפני שמתחילים בתהליך ולהקפיד על כל ההוראות.

עלות: 3,000 ש"ח – 12,500 ש"ח

 

כעת, כשהסיבות להתקרחות והתדלדלות השיער ידועות לכם ומגוון השיטות הקיימות כדי למלא את הצורך בתחום מילוי שיער ידועות גם הן – כל מה שנשאר הוא לבחור את השיטה המתאימה ביותר עבורכם.
חשוב לא ללכת ישר על הדרך עם העלות הנמוכה יותר אלא לבדוק מה הכי מתאים לכם.
הקפידו לפנות לבעלי מקצוע עם ותק וניסיון, בעלי המלצות וללא דופי. מילוי שיער הוא אומנם הליך אסתטי אך יש בו סיכונים בריאותיים שאין לזלזל בהם. אפילו באפשרות הפשוטה ביותר – ספריי המילוי – ישנם סיכונים אפשריים.

בדרך כלל ישנה אפשרות לפגישת ייעוץ לפני כל אפשרות טיפולית, קחו את האפשרות הזו ונצלו אותה כדי להחליט את ההחלטה הטיפולית הטובה ביותר עבורכם.

שיתוף:

כתבות
נוספות

On Key

Related Posts

מיקרופיגמנטציה

מיקרופיגמנטציה

מיקרופיגמנטציה – הפתרון האולטימטיבי לפני שנעמיק ונבין מהי בעצם מיקרופיגמנטציה ומה הטיפול הזה נותן, נבין למה מגיעים אליו.רבים מהגברים (גם נשים כמובן אך פחות) סובלים

מיקרופיגמנטציה לשיער

הדמיית שיער – שאלות נפוצות

מה ההבדל בין מיקרופיגמנטציה לטיפול הדמיית שיער? שאלה מעולה! רבים מתבלבלים וחושבים שמדובר בשני טיפולים שונים אבל מדובר באותו הטיפול בדיוק, הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה.

מיקרופיגמנטציה לשיער

טיפול הדמיית שיער

הדמיית שיער – מה חשוב לדעת? סובלים מנשירת שיער? בטח כבר יצא לכם לשמוע על הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. אז מה באמת חשוב שתדעו על

מילוי שיער – מה האפשרויות

למה מילוי שיער כל כך חשוב ומהן האפשרויות הקיימות היום בתחום? כמה חשוב ומשמעותי השיער שעל ראשנו! כל המראה שלנו משתנה בעקבות האורך, הצבע, העובי

השתלת זקן

השתלת זקן

השתלת זקן – מה זה בדיוק ולמי זה יכול להתאים? השתלת זקן – שמעתם על זה פעם? זהו טיפול אסתטי הצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות,