טיפול הדמיית שיער
מיקרופיגמנטציה לשיער

הדמיית שיער – מה חשוב לדעת?

סובלים מנשירת שיער? בטח כבר יצא לכם לשמוע על הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה.
אז מה באמת חשוב שתדעו על השיטה הזו והאם היא מתאימה לכם?

הידעתם שכ-40% מהגברים בגילאי 18-50 סובלים מהתקרחות ברמות שונות?
לרוב נשירת שיער מופיעה בגילאים מבוגרים יותר אך היא אינה בהכרח פוסחת על הגילאים הצעירים הסובלים מתופעת התקרחות גברית בשלב מוקדם מהצפוי בחייהם.
תופעת ההתקרחות יכולה להגיע מכמה סיבות: גנטיקה, מחלה, לחץ נפשי, נזקי הסביבה ועוד.
בשל הסיבות השונות לנשירת השיער ישנם גם פתרונות מגוונים המוצעים היום כמו: טיפול תרופתי, ייעוץ תזונתי, שינוי אורח חיים, ויטמינים וכמובן – הדמיית שיער!

אז מה זה הדמיית שיער?

הדמיית שיער היא שיטת טיפול משנה חיים הכוללת שימוש בפיגמנטים טבעיים על גבי הקרקפת. אופן הפעולה הזה מדמה את ההופעה הטבעית של זקיקי שיער אמיתיים לפי רמת ההתקרחות ולמראה שהמטופל מעוניין בו.

הדמיית שיער מתבצעת בשיטת מיקרופיגמנטציה כבר אמרנו – אז איך השיטה הזו עובדת?

מדובר במחטים זעירות שמממש מקעקעות את הקרקפת כדי לדמות עליה זקיקי שיער קטנים. שיטת המיקרופיגמנטציה יעילה במיוחד למי שרוצה ליצור מראה מלא יותר בשיער ולמלא אזורים בקרקרפת בהם יש שיער דק ודליל. שיטה זו יכולה להיות פתרון מצוין גם למי שסובל מהתקרחות קלה או מנסיגה של קו השיער – מפרצים כמו שרובנו מכירים.

 

טיפול הדמיית שיער

האם זה מיועד לגברים בלבד?

גברים או נשים? אין הבדלים משמעותיים בשכיחות בין המינים.
מי שלוקה באלופציה אראטה או בכל מחלה אוטואימונית נמצא בסיכון גבוה יותר מכלל האוכלוסייה,
לחלות במחלות אוטואימוניות אחרות או במחלות של בלוטת התריס.
מוצא אתני לא מהווה גורם

כיצד מאבחנים אלופציה?

הדמיית שיער מוכרת בעיקר בקרב גברים כפתרון מצויין להתקרחות אך לא רק גברים! ישנן גם נשים רבות הסובלות מהתקרחות והדמיית שיער היא פתרון מצויין עבורן. אף אישה לא מעוניינת במראה שיער דליל וזה יכול לקרות אחרי לידה או מכל סיבה אחרת בדומה לסיבות הגברים.

בשנים האחרונות המודעות לטיפול מיקרופיגמנטציה עלתה משמעותית גם בקרב נשים שפונות גם הן לטיפולים.
הדמיית שיער לנשים, מטרתה צמצום הפערים בין צבע הקרקפת לצבע השיער ולכן אינה מצריכה גילוח ראש כמו אצל הגברים אלא משתלבת עם השיער הקיים.


איך הדמיית שיער מתבצעת?

לפני שמתחילים בטיפול המיקרופיגמנטציה, מגיעים לפגישת ייעוץ עם מומחה. בפגישה אתם מדברים על הציפיות והדרישות שלכם מהטיפול, כולל מהו קו השיער הרצוי ואיפה תרצו שיהיה ממוקם? איזו רמת צפיפות תרצו על שתהיה לכם? ומה צבע הפיגמנטציה שתרצו?

הדמיית שיער מתבצעת על ידי מומחה מקצועי ומנוסה. התהליך מאוד מזכיר קעקוע: הוא מתבצע באמצעות מחטים זעירות המחדירות פיגמנט מינרלי בצבע שיערו של המטופל ויוצרות שכבה של נקודות צבע כמו זקיקי שיער על גבי הקרקפת אשר יוצרות אשליה של שיער קצוץ.

חשוב להדגיש! הדמיית שיער היא תהליך שצריך להיות מבוצע אך ורק על ידי מומחים מוסמכים בתחום שעברו הכשרה ייעודית ובעלי ניסיון ובעלי ביצוע ברמה גבוהה ביותר!

רק מומחה בעל מומחיות וניסיון מוכחים צריך להעניק טיפול מיקרופיגמנטציה לקרקפת, לכן חשוב שתבדקו תמיד מי הוא האדם אליו פניתם כדי לעבור הדמיית שיער, בדקו תעודות הסמכה וביקורות ואל תקחו סיכון גם אם המחיר נראה אטרקטבי.


כמה זמן אורך טיפול הדמיית שיער?

הדמיית שיער מצריך מספר טיפולים כדי לראות תוצאות משמעותיות. הזמן הממוצע לטיפול הוא 3 מפגשים בממוצע, תלוי במצב הקרקפת, מצב הנשירה והסגנון הרצוי. מספר המפגשים יכול להשתנות בין מטופל למטופל לפי מצבו והגוון אותו הוא רוצה להשיג. .

ההסבר לכך הוא שכשאר המחטים יוצרות את ה"קעקועים" בקרקפת, נוצרים בעצם פצעים קטנטנים שלאחר מספר ימים מגלידים ומחלימים. מערכת החיסון בגופנו מזהה את הפיגמנטים שבמחט כ"איום" וכתוצאה מכך מקטינה אותם – לכן צריך מספר מפגשים של הדמיית שיער כדי שהתוצאה הרצויה תתקבל.

 

האם יש חסרונות להדמיית שיער?

כפי שצויין, הדמיית שיער מזכירה מאוד קעקוע. נקודות הפיגמנטים המדמות את זקיקי השיער נשארות איתכם לתמיד ולא ניתן להסירן.

שינוי במראה
במידה ולא תהיו מרוצים מהתוצאה או שמה תרצו לשנות את המראה בהמשך הדרך מכל סיבה שהיא, תיאלצו לעבור תהליך הסרת קעקוע בלייזר.​

חשיפה מהשמש
אדם שעבר הדמיית שיער חייב להיזהר מחשיפה לשמש! חשיפה מוגברת לקרינת שמש אולטרה סגולה עשוייה להגביר את קצב דהיית הפיגמנטים על הקרקפת. אם לא תיזהרו בשמש תיאלצו לחזור למרפאה למקצה תיקונים על ההדמייה הקיימת.​

הקפדה על תספורת
אם רוצים לשמור על התוצר ועל המראה החדש והמלא בקרקפת? חובה לשמור על תספורת קצרה מאוד של קרחת מגולחת.​

לטיפול הדמיית שיער יש מעט מאוד תופעות לוואי והן עוברות מהר מאוד.

הכאב שנגרם בעקבות הטיפול הוא ברמה נמוכה הרבה מקעקוע רגיל שלא נדבר על השתלת שיער שהיא מורכבת הרבה יותר.
ואם בכל זאת אתם חוששים מהכאב – תמיד תוכלו לבקש אלחוש או הרדמה מקומית כדי למנוע כאב בזמן הטיפול.

שיתוף:

כתבות
נוספות

On Key

Related Posts

מיקרופיגמנטציה

מיקרופיגמנטציה

מיקרופיגמנטציה – הפתרון האולטימטיבי לפני שנעמיק ונבין מהי בעצם מיקרופיגמנטציה ומה הטיפול הזה נותן, נבין למה מגיעים אליו.רבים מהגברים (גם נשים כמובן אך פחות) סובלים

מיקרופיגמנטציה לשיער

הדמיית שיער – שאלות נפוצות

מה ההבדל בין מיקרופיגמנטציה לטיפול הדמיית שיער? שאלה מעולה! רבים מתבלבלים וחושבים שמדובר בשני טיפולים שונים אבל מדובר באותו הטיפול בדיוק, הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה.

מיקרופיגמנטציה לשיער

טיפול הדמיית שיער

הדמיית שיער – מה חשוב לדעת? סובלים מנשירת שיער? בטח כבר יצא לכם לשמוע על הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. אז מה באמת חשוב שתדעו על

מילוי שיער – מה האפשרויות

למה מילוי שיער כל כך חשוב ומהן האפשרויות הקיימות היום בתחום? כמה חשוב ומשמעותי השיער שעל ראשנו! כל המראה שלנו משתנה בעקבות האורך, הצבע, העובי

השתלת זקן

השתלת זקן

השתלת זקן – מה זה בדיוק ולמי זה יכול להתאים? השתלת זקן – שמעתם על זה פעם? זהו טיפול אסתטי הצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות,