מהם מוצרי קוסמטיקה וטיפוח שכל אישה צריכה בתיק שלה?
מוצרי קוסמטיקה

כל אחת מכירה את זה, במיוחד בעונות מעבר אבל ממש לא רק בהן, שאת יוצאת מהבית לסידורים או בילוי ואת מרגישה את שעור הפנים יבש מעט, השפתיים נסדקות מהרוח, הידיים מתקמטות מהקור או היובש באוויר והיית רוצה להכניס את אותה היד לתיק ושלוף ממנו את מוצרי הקוסמטיקה שיסגרו לך את הפינה ויזינו לך את העור.

כמובן שמדובר בחופשה, טיול, יצאיה ליום ממש או או שינה אצל חברה או בן זוג, את רוצה לטפח את העור שלך בכל מקום אבל לא תמיד רוצה לקחת איתך את כל הבית! נכון?

אז מה עושים?

דואגים שבתיק שלנו יש מוצרי קוסמטיקה בגדלים נוחים לנשיאה, כאלו שדאגנו מראש שיהיו שם וכך נהיה מוכנות לכל מצב שיבוא. 

  1. שפתון

כל אחת צריכה שפתון בתיק שלה ובדרך כלל לכולנו יש…

שפתון טבעי מצד אחד מזין את השפתיים שלנו ומצד שני מגן עליהן מנזקי הסביבה וקרני השמש.

יש לו כמון עוד פלוס משמעותי: אפשר לרכוש אותו בגוונים שונים והשתמש בו כאודם עדין או גלוס לשפתיים. בכל חנות קוסמטיקה ופארם תוכלו למצוא מבחר שפתונים ולבחור את מה שמתאים לכן. 

  1. תיק רחצה קטן

תיק רחצה קטן מותאם במיוחד לגודל התיק שלך בשגרה או תיק רחצה גדול לטיול ונופש. את תבחרי את מה שמתאים לך, את התיק שישמור על כל מוצרי החובה שלך כדי שלא ילכו לאיבוד ויהיו זרוקים סתם כך בתיק. 

טיפ קטן: תמיד עדיף תיק רחצה נפרד וקטן יותר למוצרי החובה שלך, לקרמים, לסרום, לבושם הקטן, לכל מה שאת אוהבת למצוא בעת הצורך. 

  1. קרם לחות עם מסנן קרינה

בכל אחת מארבע העונות, קרה חמה או באמצע  – השמש כאן וחשוב שנשמור על עור הפנים מהקרניים שלה והשפעתן על העור שלנו! 

מראש מומלץ לרכוש קרם פנים עם מסנני קרינה מספקים, שמצד אחד מזינים את העור ומצד שני מגינים עליו ואז לקנות גרסה מוקטנת שלו כדי שבמקרה וצריך יהיה לנו גם בתיק.

המלצה לכל אישה בכל גיל – קרם הגנה בתיק – תמיד! יש מבחר מותגים וגדלים, בחרי את מה שמתאים לך והצטיידי בו באופן קבוע בתיק. 

הגנה מהשמש היא הבסיס לשמירה על עור הפנים מנזקי הגיל והסביבה. 

  1. קופסאות ואריזות רב פעמיות לקרמים

יש מוצרי קוסמטיקה שלא מגיעים בגדלים קטנים, סבונים, קרמים, שמפו מיוחד או קרם לשיער.

הפתרון המצויין הוא לרכוש מספר אריזות ובקבוקים ריקים ייעודיים לנסיעות וכשנוסעים או יוצאים – למלא אותם בקרם או הסבון הקבועים מהבית וכך לא תצטרכי להיסחב עם האריזה הגדולה.

זהו טיפ מצויין לחסכון באריזות ובתיק הרחצה. 

  1. ערכות טיפוח מוכנות

כיום בשוק הקוסמטיקה יש חברות רבות ויצרנים קטנים שדואגים לייצר ערכות עם מוצרי קוסמטיקה מובילים במארזים קטנים ונוחים להיכרות או נסיעות. 

שווה לחפש אם חברת הקוסמטיקה הקבועה שלך עושה זאת גם אבל זו גם דרך נהדרת להכיר מוצרי קוסמטיקה חדשים: בושם, קרם ידיים, סרום, קרם פנים, סבון גוף ועוד מוצרים בכמויות קטנות ולא לקנות מוצרים בכמו גדולה מידי לפני שנבדקו לאורך זמן על עורכן. 

עכשיו תוכלי להיות מוכנה לטפח את עורך בכל מקום ובכל זמן – כי טיפוח זה לגמרי לא פינוק זה חלק מהשגרה!

שיתוף:

כתבות
נוספות

On Key

Related Posts

מיקרופיגמנטציה

מיקרופיגמנטציה

מיקרופיגמנטציה – הפתרון האולטימטיבי לפני שנעמיק ונבין מהי בעצם מיקרופיגמנטציה ומה הטיפול הזה נותן, נבין למה מגיעים אליו.רבים מהגברים (גם נשים כמובן אך פחות) סובלים

מיקרופיגמנטציה לשיער

הדמיית שיער – שאלות נפוצות

מה ההבדל בין מיקרופיגמנטציה לטיפול הדמיית שיער? שאלה מעולה! רבים מתבלבלים וחושבים שמדובר בשני טיפולים שונים אבל מדובר באותו הטיפול בדיוק, הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה.

מיקרופיגמנטציה לשיער

טיפול הדמיית שיער

הדמיית שיער – מה חשוב לדעת? סובלים מנשירת שיער? בטח כבר יצא לכם לשמוע על הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. אז מה באמת חשוב שתדעו על

מילוי שיער – מה האפשרויות

למה מילוי שיער כל כך חשוב ומהן האפשרויות הקיימות היום בתחום? כמה חשוב ומשמעותי השיער שעל ראשנו! כל המראה שלנו משתנה בעקבות האורך, הצבע, העובי

השתלת זקן

השתלת זקן

השתלת זקן – מה זה בדיוק ולמי זה יכול להתאים? השתלת זקן – שמעתם על זה פעם? זהו טיפול אסתטי הצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות,